OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra psychologie (25700)
Název
*
:
Výchova k prosociálnímu chování
Citace :
Kubicová, A. a Záškodná, H. Výchova k prosociálnímu chování.
In:
Health Education and Quality of Live.
České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2007. Jihočeská univerzita, 2007. s. 1-7. ISBN 978-80-7040-993-0.
Podnázev :
Rok
*
:
2007
Obor
*
:
Psychologie
Počet stran
*
:
7
Strana od
*
:
1
Strana do
*
:
7
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7040-993-0
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Health Education and Quality of Live
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Jihočeská univerzita
Místo vydání
*
:
České Budějovice
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Health Education and Quality of Live
Místo konání konference
*
:
Hluboká nad Vltavou
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
pro-social behaviour; personality characteristic; altruism; education of prosocial behaviour
Popis v původním jazyce
*
:
Prosociální chování je determinováno řadou osobnostních charakteristik a také procesy sociálního učení s vývojem mravních norem. Příspěvek se zabývá stanovením hranic prosociálního chování a možností jeho vzdělání, s ohledem na trendy presentované ve světové psychologické literatuře.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Pro-social behaviour is determined by a series of personality characteristics and also processes of social learning too with development of moral norms. The paper deals with an academic delimitation of prosocial behaviour and a possibility of its education, in the light of down-to-date trends in the world psychological literature presented.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules