OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Evaluating Textbooks as Teacher´s Activity
Citace
Sikorová, Z. Evaluating Textbooks as Teacher´s Activity.
In:
The Sixth Conference of International Association for research on Textbooks and Educational Media: Learning and Educational Media. The Trird IARTEM Volume. Tartu (Estonsko).
Tartu (Estonsko): University of Tartu, 2002. University of Tartu, 2002. s. 84-91. ISBN 9985-56-653-X.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
84
Strana do:
91
Forma vydání:
Kód ISBN:
9985-56-653-X
Kód ISSN:
Název sborníku:
Learning and Educational Media. The Trird IARTEM Volume.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
University of Tartu
Místo vydání:
Tartu (Estonsko)
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
The Sixth Conference of International Association for research on Textbooks and Educational Media
Místo konání konference:
Tartu (Estonsko)
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation, textbook, checklist, school grade
Popis v původním jazyce:
The paper describes results of the research on textbook evaluation by teachers in primary, lower secondary and higher secondary schools in Czech republic. The research was focused on criteria for textbook selection used by teachers.
Popis v anglickém jazyce:
The paper describes results of the research on textbook evaluation by teachers in primary, lower secondary and higher secondary schools in Czech republic. The research was focused on criteria for textbook selection used by teachers.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000003
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules