OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Nový studijní obor: informační technologie ve vzdělávání
Citace
Kapounová, J. Nový studijní obor: informační technologie ve vzdělávání.
In:
Konference POŠKOLE: Sborník semináře POŠKOLE 2002-04-10 Sedmihorky.
Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2002. Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2002. s. 81-84. ISBN 80-238-8598-7.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
4
Page from:
81
Page to:
84
Form of publication:
ISBN code:
80-238-8598-7
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník semináře POŠKOLE
Proceedings:
Publisher name:
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konference POŠKOLE
Místo konání konference:
Sedmihorky
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Information Technology in Education; bachelordom studies; distance learning; distance study texts
Annotation in original language:
Informace o novém studijním oboru a jeho začlenění do koncepce Pedagogické fakulty Ostravské univerzity.
Annotation in english language:
In Pedagogical Faculty of University of Ostrava we are opening bachelordom studies called Information Technology in Education. In the initial stage the study will have a form of combined study ? with some elements of distance learning. Gradually, the elements of distance learning will be prevailing. Apart from organizational aspects, it is necessary to create high quality texts for distance-learning students to use. Full-time students can use the study texts as an appropriate supplement.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000025
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules