OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Informační příprava učitelů
Citace
Kapounová, J. Informační příprava učitelů.
In:
UNINFOS 2002: Sborník mezinárodní konference 2002-05-22 Žilina.
Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2002. Žilinská univerzita v Žiline, 2002. s. 53-58. ISBN 80-7100-965-2.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
53
Strana do:
58
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7100-965-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník mezinárodní konference
Sborník:
Název nakladatele:
Žilinská univerzita v Žiline
Místo vydání:
Žilina
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
UNINFOS 2002
Místo konání konference:
Žilina
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
n
Popis v původním jazyce:
Nowadays it is not a question of ?to use computers in classes or not to use them?. Rather we are asking when and how to use them. We could not exempt the question of using computers in lessons from complex problem solving the integration of ICT into the school system. Though each school proceeds in its own way there are many common components in the process of integration of ICT. Many factors repeat in various forms. In its particular conditions school can take advantage of the Soft System Methodology.
Popis v anglickém jazyce:
Nowadays it is not a question of ?to use computers in classes or not to use them?. Rather we are asking when and how to use them. We could not exempt the question of using computers in lessons from complex problem solving the integration of ICT into the school system. Though each school proceeds in its own way there are many common components in the process of integration of ICT. Many factors repeat in various forms. In its particular conditions school can take advantage of the Soft System Methodology.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000020
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules