OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název
*
:
Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství
Citace :
Homolová, K. Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství.
In:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II..
Olomouc: Votobia, PdF UP, 2004. Votobia, PdF UP, 2004. s. 63-65. ISBN 80-7220-201-4.
Podnázev :
Rok
*
:
2004
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
3
Strana od
*
:
63
Strana do
*
:
65
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7220-201-4
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II.
Sborník :
Národní
Název nakladatele
*
:
Votobia, PdF UP
Místo vydání
*
:
Olomouc
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
Místo konání konference
*
:
Olomouc
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
pedagogical research, childrens reading, readers pedagogy, literary teaching, rules of instruction, readers psychology, readers sociology
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek nastiňuje pedagogickou dimenzi dětského čtenářství i jeho psychosociální rozměr. Fenomén dětského čtenářství má dvě komplementárně spojené roviny - vnější rovinu pedagogicko-didaktických aspektů a vnitřní rovinu jeho aspektů psychosociálních. Cílem příspěvku je ukázat, jak obě prostupují výchovně vzdělávacím procesem a jak je lze zkoumat.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The paper's goal is to describe two levels of children's reading - its pedagogical aspects and also its psychological aspects. The paper focuses on the way how these levels appear in school education. It is also trying to answer a question of perspectives in this sphere od pedadodical research.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000LCX
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules