OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
New trends in education of informatics at secondary school
Citace
Fojtík, R. a Habiballa, H. New trends in education of informatics at secondary school.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. s. 239-243. ISBN 978-80-7368-388-7.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Počítačový hardware a software
Počet stran:
5
Strana od:
239
Strana do:
243
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-388-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2007
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
algorithmization; didactics; teaching; informatics; methodology; programming
Popis v původním jazyce:
The article bases from practical experience of the authors teaching programming on secondary and tertiary level of education. The aim is to show suitable methods in teaching of object-oriented programming. It presents the most frequent problems teaching programming on primary and secondary education. It shows often misconception and offers solution for them.
Popis v anglickém jazyce:
The article bases from practical experience of the authors teaching programming on secondary and tertiary level of education. The aim is to show suitable methods in teaching of object-oriented programming. It presents the most frequent problems teaching programming on primary and secondary education. It shows often misconception and offers solution for them.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/07:A1000L3B
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules