OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Počítačová gramotnost a vzdělávání učitelů
Citace
Kričfaluši, D. Počítačová gramotnost a vzdělávání učitelů.
In:
Jakość kształcenia - kompetencje nauczyciela: Jakość kształcenia a kompetencje zawodowe nauczycieli prezedmiotów przyrodniczych 2001-06-29 Kamień Śląski.
Opole: Uniwersytet Opolski, 2003. Uniwersytet Opolski, 2003. s. 181-186. ISBN 83-7395-018.
Podnázev
Rok vydání:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
181
Strana do:
186
Forma vydání:
Kód ISBN:
83-7395-018
Kód ISSN:
Název sborníku:
Jakość kształcenia a kompetencje zawodowe nauczycieli prezedmiotów przyrodniczych
Sborník:
Název nakladatele:
Uniwersytet Opolski
Místo vydání:
Opole
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Jakość kształcenia - kompetencje nauczyciela
Místo konání konference:
Kamień Śląski
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
computer literacy, education of teachers
Popis v původním jazyce:
Příspěvek pojednává o počítačové a informační gramotnosti a jejím rozvíjení v rámci vzdělávání učitelů chemie.
Popis v anglickém jazyce:
The contribution claims to generalise several successful examples of teachers´education in ICT using-socalled "computer literacy of teachers". Levels of ICT literacy by Czech school conditions are discussed and supported by some examples.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/03:00000113
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules