OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Dekódování jazyka emocí v reklamě
Citace
Srpová, H. Dekódování jazyka emocí v reklamě.
In:
Wyrażanie emocji.
Łodź, Polsko: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2006. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2006. s. 511-518. ISBN 978-83-7525-025-1.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
599
Strana od:
511
Strana do:
518
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-7525-025-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Wyrażanie emocji
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Místo vydání:
Łodź, Polsko
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Wyrażanie emocji
Místo konání konference:
Łodź, Polsko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
advertising; manipulation; persuasion; emotion; verbal means; non-verbal means
Popis v původním jazyce:
Článek se zaměřuje na nejúčinnější zbraň reklamní manipulace - na emoce. Všímá si využití negativních emocí (šok, strach, kombinace strachu a empatie) i pozitivních (humor, humor spojený s ironií). Analyzuje verbální i neverbální prostředky v reklamách užitých za tímto účelem.
Popis v anglickém jazyce:
The article focuses on advertising most effective weapon, the use of emotions to manipulate. Emotions are the most effective means of persuasion.Taking into account the intention of the source and the type of presentation, the article deals with cases of advertising which stimulate negative emotions (fear, shock, combination of fear and empathy) and that which generate positive emotions, such as humour or humour linked with irony. The author analyses the verbal and non-verbal devices used for this purpose in advertising.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/06:00000115
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules