OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Komunikativní kompetence u dětí s lehkou mentální retardací
Citace
Zezulková, E. Komunikativní kompetence u dětí s lehkou mentální retardací.
In:
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Ostrava: PdF OU, 2007. PdF OU, 2007. s. 226-230. ISBN 978-80-7368-287-3.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
226
Strana do:
230
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7368-287-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
verbal communication, communication skills, school integration, social integration, pupils with slight mental disorder, the differentiating ability of the brain, phonemic differentiation, phonemic awareness
Popis v původním jazyce:
Příspěvek zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací, a to zejména v oblasti sluchové diferenciace. Stručně charakterizuje příčiny nedostatečného řečového rozvoje, blíže se pak zabývá foneticko ? fonematickými poruchami a jejich podílem v celkovém obraze symptomatických poruch řeči u dětí s lehkou mentální retardací. Příspěvek poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikačních kompetencí v procesu školské integrace.
Popis v anglickém jazyce:
The article analyses the conditions for development of speech in children with mental disorder and the particularities of using speech in social context. It points out the mutual connections between thinking and speech and it puts the emphasis on the development of communication competence in the process of school integration. It gives reasons for the necessity of systematic affecting the development of speech in children with slight mental disorder focused on the phonemic differentiation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/07:A1300IYD
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules