OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Determinanty subjektivního prožívání pracovních podmínek učitelů
Citace
Paulík, K. a Gajda, V. Determinanty subjektivního prožívání pracovních podmínek učitelů.
In:
Psychologické dny 2006. Prožívání sebe a měnícího se světa.
Praha: Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie, 2007. Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie, 2007. s. 1-6. ISBN 978-80-7308-185-0.
Podnázev
Rok vydání:
2007
Obor:
Psychologie
Počet stran:
6
Strana od:
1
Strana do:
6
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7308-185-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Psychologické dny 2006. Prožívání sebe a měnícího se světa
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Univerzita Karlova, FF Katedra psychologie
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
PSYCHOLOGICKÉ DNY 2006
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
stress; teacher; optimism; hardiness; satisfaction
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá některými faktory ovlivňujícími subjektivní prožívání podmínek souvisejících s prací učitelů na druhém stupni základní školy. Zaměřuje se především vztah dispozičního optimismu a nezdolnosti typu hardiness na jedné straně a míry percipované pracovní zátěž a spokojenosti učitelů na druhé straně.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with certain factors which influence subjective experience connected with teacher´s work. It deals especially with dispositional optimism and hardiness on one hand and with the level of perceived work stress and teacher´s satisfaction on the other hand.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/07:A1100I1G
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules