OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Marketingový management měst, obcí a regionů
Citace
Boruta, T. a Slach, O. Marketingový management měst, obcí a regionů.
In:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově.
Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce, 2006. Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce, 2006. s. 13-13. ISBN 80-86561-96-8.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Městské, oblastní a dopravní plánování
Počet stran:
1
Strana od:
13
Strana do:
13
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-86561-96-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově
Sborník:
Název nakladatele:
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, geografická sekce
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní geografická konference ,,150 let geografie na Univerzitě Karlově
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Poster, Project, Marketing, Management, Localities, Towns, Regions
Popis v původním jazyce:
Obsahem posteru je krátké představení projektu WB-22-05 Marketingový management obcí, měst a regionů podporovaného Ministerstvem pro místní rozvoj ČR a jeho řešitelů jakož i cíle popřípadě aktivity a doposud dosažené výsledky. Hlavním výstupem projektu, v souladu s jeho aplikačním charakterem, bude konkrétní modulární publikace, určená aktérům rozvoje měst, obcí a regionů ČR
Popis v anglickém jazyce:
The poster contains a short introduction of a project "WB-22-05 The Marketing Management of Localities, Town and Regions" patronized the Minisrty of Regional Development; furthermore it contains an introduction of its authors as well as the project goals and eventually also the activities and results reached so far. The main output of the project will be, as in accordance with its application nature, a particular modular publication designed for persons involved in a city, town and regional development in the Czech Republic.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/06:A1000HU6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules