OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
DIDAKTICKÉ ASPEKTY KONSTRUKTIVISTICKÉ VÝUKY DISCIPLÍN NA POMEZÍ MATEMATIKY A INFORMATIKY
Citace
Habiballa, H. a Liška, M. DIDAKTICKÉ ASPEKTY KONSTRUKTIVISTICKÉ VÝUKY DISCIPLÍN NA POMEZÍ MATEMATIKY A INFORMATIKY.
In:
Informačné a komunikačné technolólogie 2.
1. vyd. Nitra: FPV UKF, 2006. s. 180-185. Prírodovedec 230. ISBN 80-8094-057-6.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Obecná matematika
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-8094-057-6
Název knihy v originálním jazyce:
Informačné a komunikačné technolólogie 2
Název edice a číslo svazku:
Prírodovedec 230
Místo vydání:
Nitra
Název nakladatele:
FPV UKF
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
6
Počet stran knihy:
203
Strana od:
180
Strana do:
185
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
computer science education
Popis v původním jazyce:
The article analyzes methods of teaching borderline disciplines of mathematics and computer science. We present both conceptual issues and examples using constructivist types of education with relation to already performed experiments. We emphasize the importance of such an approach not only for tertiary level education, but also for secondary level one
Popis v anglickém jazyce:
The article analyzes methods of teaching borderline disciplines of mathematics and computer science. We present both conceptual issues and examples using constructivist types of education with relation to already performed experiments. We emphasize the importance of such an approach not only for tertiary level education, but also for secondary level one
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/06:A0900HEG
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules