OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Výskyt šikany na vybraných ostravských školách
Citace
Vašutová, M., Nevřala, J. a Pavlica, K. Výskyt šikany na vybraných ostravských školách.
In:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis.
Ostrava: FF OU, 2006. FF OU, 2006. s. 89-101. ISBN 80-7368-174-9.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Psychologie
Počet stran:
Strana od:
89
Strana do:
101
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7368-174-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
Sborník:
Název nakladatele:
FF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
bullying; teachers; pupils; bully victims; questionaire investigations; ways of bullying
Popis v původním jazyce:
Článek podává informaci o prvotním zhodnocení výzkumu šikany na některých ostravských základních a středních školách autorky M. Vašutové. Použitá metodika (dotazník) má svá důležitá systémová omezení. Jen málo respondentů se otevřeně přihlásí k tomu, že jsou oběti či aktéry šikany. To neumožňuje získat relevantní výsledky ohledně diferencovaného pohledu takto vydělovaných podsouborů. Větší část výsledků je proto možné založit na interpretaci postojů a názorů na šikanu.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is informing about the first findings of the research in Ostrava realized by M. Vašutová. Used methology (questionnaire) has some important systemic limitations - only a few of the respondents gives out that he or she is bully victim or aggressor. Because of this is practically impossible to gain relevant findings as to a different view of these subgroups of students, that´s why is possible to interpret most of the research on the attitudes and opinions of bullying.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules