OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
INTERDISCIPLINARITY IN TEACHING NUMERICAL ANALYSIS
Citace
Habiballa, H., Volná, E. a Fojtík, R. INTERDISCIPLINARITY IN TEACHING NUMERICAL ANALYSIS.
In:
ACTA Mathematica 9.
Nitra: Faculty of Natural Sciences, Constantine the Philosopher University, 2006. Faculty of Natural Sciences, Constantine the Philosopher University, 2006. s. 85-93. ISBN 80-8094-036-3.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Obecná matematika
Počet stran:
9
Strana od:
85
Strana do:
93
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-8094-036-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
ACTA Mathematica 9
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Faculty of Natural Sciences, Constantine the Philosopher University
Místo vydání:
Nitra
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
4 th Mathematical Conference
Místo konání konference:
Nitra
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
computer science education, mathematical education
Popis v původním jazyce:
The article analyzes the current trends in teaching of numerical analysis in mathematical and computer science education. It bases on the research performed on University of Ostrava concerning selected secondary schools.
Popis v anglickém jazyce:
The article analyzes the current trends in teaching of numerical analysis in mathematical and computer science education. It bases on the research performed on University of Ostrava concerning selected secondary schools.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/06:A1000H2F
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules