OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra fyziky (31300)
Název:
K výzkumu efektivnosti vyučování fyzice s podporou počítačů z hlediska klíčových kompetencí
Citace
Koníček, L., Mechlová, E. a Smyček, P. K výzkumu efektivnosti vyučování fyzice s podporou počítačů z hlediska klíčových kompetencí.
In:
Zborník referátov zo 14. medzinárodnej konferencie DIDFYZ 2004.
Ráčkova dolina: FPV UKF Nitra, 2004. FPV UKF Nitra, 2004. s. 29-33. ISBN 80-8050-810-0.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
29
Strana do:
33
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-8050-810-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Zborník referátov zo 14. medzinárodnej konferencie DIDFYZ 2004
Sborník:
Název nakladatele:
FPV UKF Nitra
Místo vydání:
Ráčkova dolina
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Informačno-komunikačné technologie vo vyučování fyziky
Místo konání konference:
Ráčkova dolina
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
efficiency; physics; computer aided experiment; key competencies
Popis v původním jazyce:
Příspěvek konfrontuje klíčové kompetence podle doporučení Evropské komise (rok 2003) s klíčovými kompetencemi v Rámcových vzdělávacích programech Základní škola, Gymnázium a odborné školy v České republice. Ve vazbě na klíčové kompetence definované v rámci evropských dokumentů byl prováděn pilotní výzkum efektivnosti výuky fyziky ve vazbě na ICT v části vedení proudu v látkách na gymnáziu. Počítače byly použity ve skupinovém vyučování v běžné výuce, ne ve speciální laboratoři, každá skupina pracovala s jedním počítačem, měření byla prováděna u reálných experimentů. V příspěvku jsou vyhodnoceny experimenty velmi vhodné pro využití počítačů i experimenty, kdy je vhodnější využití klasických přístrojů a postupů.
Popis v anglickém jazyce:
Contribution confronts key competencies of the EU recommendation with competencies in the framework educational programmes for primary, secondary and vocational education in the Czech Republic. The pilot research was carried out on effectiveness teaching/learning process in the computer aided experiments in theme conduction of electric current in matters. Computers were used in group teaching in normal lessons. Every group worked with one computer, the measurements was carried out with real experiments. Experiments proper for computed aided education are analysed and recommendations are given in case when the classical instruments and classical procedure are better.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules