OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Nejlepší, výhodné, hypervýhodné, zdarma! (o jazyku a stylu reklamních letáků)
Citace
Srpová, H. Nejlepší, výhodné, hypervýhodné, zdarma! (o jazyku a stylu reklamních letáků).
In:
Język i literatura czeska w interakcji/ Český jazyk a literatura v interakci.
Racibórz, Pl: Wydawnictwo WSR, 2006. Wydawnictwo WSR, 2006. s. 153-158. ISBN 83-920312-7-X.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
406
Strana od:
153
Strana do:
158
Forma vydání:
Kód ISBN:
83-920312-7-X
Kód ISSN:
Název sborníku:
Język i literatura czeska w interakcji/ Český jazyk a literatura v interakci
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Wydawnictwo WSR
Místo vydání:
Racibórz, Pl
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Język i literatura czeska w interakcji
Místo konání konference:
Racibórz, Pl
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Advertisement; language; style; advertising leaflets.
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá jazykem a stylem současných reklamních letáčků.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with the language and style of Czech contemporary advertising leaflets
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/06:00000051
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules