OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Přípravné vzdělávání v učitelství pro MŠ a studentovo sebehodnocení osvojených komponent profesních kompetencí
Citace
Burkovičová, R. Přípravné vzdělávání v učitelství pro MŠ a studentovo sebehodnocení osvojených komponent profesních kompetencí.
In:
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu.
Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006. Západočeská univerzita v Plzni, 2006. s. 1-7. ISBN 80-7043-483-X.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
1
Strana do:
7
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7043-483-X
Kód ISSN:
Název sborníku:
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání:
Plzeň
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Současné metodologiké přístupy a strategie pedagogického výzkumu
Místo konání konference:
ZČU Plzeň
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pre-school teacher; university preparatory education; investigated field of study; evaluation; student; professional competencies; knowledge; skills; self-assessment; qiestionary; chidl of pre-school age
Popis v původním jazyce:
Zjišťovali jsme, jak studenti specifikovaného studijního oboru hodnotí vybranými kategoriemi hodnocení své, pro výzkum zvolené, vytvořené komponenty vědomostí a dovedností shodného obsahu osvojovaných profesních kompetencí v identických vymezených oblastech přípravného vzdělávání. Použili jsme dotazníkovou metodu.
Popis v anglickém jazyce:
Consequently, the students of the investigated field of study provided their self-assessment using the selected assessment categories in respect to knowledge and skills as the pair components of the professional competencies being created in the corresponding defined areas of preparatory education. We are using questionnaire method.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/06:A1000GSR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules