OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra slavistiky - Oddělení rusistiky (25220)
Název:
Překladové ekvivalenty českých dativních vazeb v ruštině a polštině
Citace
Vavrečka, M. a Raclavská, J. Překladové ekvivalenty českých dativních vazeb v ruštině a polštině.
In:
Západoslovanské jazyky v 21. století.
Ostrava: PdF OU, 2005. PdF OU, 2005. s. 169-174. ISBN 80-7368-158-7.
Podnázev
Rok vydání:
2005
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
5
Strana od:
169
Strana do:
174
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7368-158-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Západoslovanské jazyky v 21. století
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
dative constructions; Czech, Russian and Polish; differences and interference; speech mistakes; language barriers.
Popis v původním jazyce:
Analýza českých, ruských a polských dativních vazeb ukázala, že se často vzájemně liší a to vlivem interference mezi těmito jazyky, což vyvolává řečové chyby, způsobující tzv. jazykové bariéy ve verbální komunikaci.
Popis v anglickém jazyce:
The analysis of Czech, Russian and Polish dative constructions showed, that they are usually different and often come from the interference between the languages, which causes mistakes in speech, that may result so called labguages barriers in velbal communication.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules