OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra slavistiky - Oddělení rusistiky (25220)
Název:
Strukturální zvláštnosti ruských reklamních sloganů
Citace
Mrověcová, L. Strukturální zvláštnosti ruských reklamních sloganů.
In:
Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané ve spolupráci se Společností Franka Wollmana při FF MU v Brně a Českou asociací rusistů.
Ústí nad Orlicí: Univerzita Hradec Králové, Ed. O. Richterek, 2005. Univerzita Hradec Králové, Ed. O. Richterek, 2005. s. 73-81. ISBN 80-86845-15-X.
Podnázev
Rok vydání:
2005
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
9
Strana od:
73
Strana do:
81
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-86845-15-X
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané ve spolupráci se Společností Franka Wollmana při FF MU v Brně a Českou asociací rusistů
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Hradec Králové, Ed. O. Richterek
Místo vydání:
Ústí nad Orlicí
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Dialog kultur III
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
advertisements; contemporery periodics; bilboards; the typologie of Russian slogan.
Popis v původním jazyce:
Článek analyzuje strukturu současných ruských reklamních sloganů excerpovaných převážně z? současných petrohradských ekonomických periodik, pouličních bilboardů a dopravních prostředků v období 2001-2003. Hlavní pozornost autorka věnuje typologii sloganů a jejich gramatickým, lexikálním a sémantickým zvláštnostem. Okrajově se zmiňuje o charakteru ruské reklamy z aspektu diachronního.
Popis v anglickém jazyce:
The article analyzes structure of printed Russian advertisements taken mostly from the Petersburk contemporery periodics, bilboards and public transports at the beginning of 2001st year. The author pays the main attention to the typologie of Russian slogan, their grammatically, lexically and semantic specializations. Also, she presents character of Russin advertisements by diachronical aspect.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules