OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Pedagogická a psychologická analýza neúspěšných vyučovacích hodin a učitelova sebereflexe
Citace
Kurelová, M., Krejčí, V., Dobrovolská, D. a Krejčová, E. Pedagogická a psychologická analýza neúspěšných vyučovacích hodin a učitelova sebereflexe.
In:
Pedagogická diagnostika 2001: Pedagogická diagnostika 2001 2001-09-04 Ostrava.
Ostrava: PdF OU, 2001. PdF OU, 2001. s. 51-56. ISBN 80-7042-184-3.
Podnázev
Rok vydání:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
51
Strana do:
56
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-184-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogická diagnostika 2001
Sborník:
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika 2001
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Unsuccessful lesson; themselves-reflection the teachers; factors of unsuccessful lessons
Popis v původním jazyce:
Příspěvek obsahuje pedagogickou a psychologickou analýzu neúspěšných vyučovacích hodin, tak jak je popsali respondenti - učitelé ve dvou zkoumaných souborech. Ukázali nejen příčiny svého neúspěchu v pedagogické práci, ale rovněž to, čemu přičítají dosažení zlepšení své pedagogické práce po absolvování výuky pedagogiky a psychologie v rámci Doplňujícího pedagogického studia.
Popis v anglickém jazyce:
The paper includes pedagogical a psychological analysis unsuccessful lessons as it is described by respondents - teachers in two surveyed files. They showed not only the factors of their failure in pedagogical work but as well it, to what attribute to achieving improvement their pedagogical work after pass the education of pedagogy and psychology in terms of "Supplementary pedagogical study".
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000076
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules