OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Role gramatiky v reklamní manipulaci
Citace
Srpová, H. Role gramatiky v reklamní manipulaci.
In:
Západoslovanské jazyky v 21. století I..
Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2005. Univerzita Mateja Bela, 2005. s. 166-172. ISBN 80-8083-154-8.
Podnázev
Rok vydání:
2005
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
268
Strana od:
166
Strana do:
172
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-8083-154-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Západoslovanské jazyky v 21. století I.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
advertising discourse; standard grammar; grammar categories; deviations from the standard pattern;
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá některými gramatickými kategoriemi, v jejichž uplatňování se reklamní diskurs liší od standardních pravidel: slovesnými způsoby, časy, slovesnými osobami a některými větnými a nevětnými konstrukcemi.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with those grammar categories that have different meaning at the advertising discourse than the standard grammar expects (verbal modes, tenses, persons, and some syntactic structures).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules