OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Výukové objekty a výukový proces
Citace
Pavlíček, J. Výukové objekty a výukový proces.
In:
Spolupráce univerzit při efektivní tvorbě a využívání vzdělávacích zdrojů.
Praha: ČVUT v Praze, 2006. ČVUT v Praze, 2006. s. 82-87. ISBN 80-239-6601-4.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
82
Strana do:
87
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-239-6601-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Spolupráce univerzit při efektivní tvorbě a využívání vzdělávacích zdrojů
Sborník:
Název nakladatele:
ČVUT v Praze
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
BELCOM'06
Místo konání konference:
Praha, ČVUT, Stavební fakulta
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Learning objects; technological concepts; pedagogical concepts; multimedia operational objects; rules of perception; systematic didactics.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek diskutuje edukační konstrukt ?výukový objekt? (Learning Object) na bázi pedagogické disciplíny Technologie vzdělávání. Do ní zařazujeme i problematiku výukových objektů. Vedle technologického pojetí výukových objektů, známého zejména ze specifikace SCORM, které je dílem informaticko-technologické dimense e-learningu, existuje pedagogické pojetí výukových objektů. Pedagogické koncepty řeší mj. otázky modelování výukové situace s využitím výukových objektů, percepce výukových objektů subjektem výuky i otázky návrhu a implementace edukačních procesů na bázi výukových objektů.
Popis v anglickém jazyce:
Learning object as an educational construct is discussed in this paper. The basis of this discussion is discipline of Educational Technology. The field of learning objects is a part of it. There is a technological view of learning objects which is well-known especailly due to SCORM specification. There exists a pedagogical approach to learning objects as well. Those concepts deals with educationall modelling, perception, implementation of learning objects.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules