OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Emoce v české reklamě
Citace
Jaklová, A. Emoce v české reklamě.
In:
Wyraźanie emocji.
Lódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Lodzkiego, 2006. Wydawnictwo Uniwersytetu Lodzkiego, 2006. s. 494-501. ISBN 978-83-7525-025-1.
Podnázev
Rok vydání:
2006
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
599
Strana od:
494
Strana do:
501
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-7525-025-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Wyraźanie emocji
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Wydawnictwo Uniwersytetu Lodzkiego
Místo vydání:
Lódź
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Wyraźanie emocji
Místo konání konference:
Łodź
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
advertising texts; verbal means; non-verbal means; emotion stimulation;
Popis v původním jazyce:
Ve studii jsou na základě analýz českých reklamních textů charakterizovány verbální, zvláště lexikální prostředky, které v reklamě působí na recipienta. Pozornost je věnována i prostředkům neverbálním.
Popis v anglickém jazyce:
The study examines Czech advertising texts with a view to verbal, in particular lexical, means which affect the emotional state of the recipient, also taking account of the non-verbal means.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/06:A0800EQM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules