OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra chemie (31500)
Název
*
:
Využití koncepce blended learning ve výuce obecné chemie
Citace :
Kričfaluši, D. Využití koncepce blended learning ve výuce obecné chemie.
In:
Aktuální otázky výuky chemie XV..
Hradec Králové: Gaudeamus, 2005. Gaudeamus, 2005. s. 325-329. ISBN 80-7041-511-8.
Podnázev :
Rok
*
:
2005
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
5
Strana od
*
:
325
Strana do
*
:
329
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7041-511-8
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Aktuální otázky výuky chemie XV.
Sborník :
Název nakladatele
*
:
Gaudeamus
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
XV. Mezinárodní konference o výuce chemie
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
blended learning; learning and teaching General Chemistry
Popis v původním jazyce
*
:
"Blended learning" (kombinované vzdělávání) umožňuje realizovat efektivní studium s podporou multimediálních informačních a komunikačních prostředků. Vychází z kombinace prvků prezenčního a e-learningového vzdělávání, má velkou perspektivu použití především na vysokých školách. V článku jsou uvedeny zkušenosti autorky s využitím koncepce "blended learning" při výuce obecné chemie na Ostravské univezritě v Ostravě.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Blended learning is learning which combines online and face-to-face approaches. This trend includes use of multimedia technology for a classroom training, a self- paced eLearning, a live Web-based classrooms, an one-on-one coaching and so on. This article describes a possibility of application ?blended learning? during the learning and teaching General Chemistry in University of Ostrava.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/05:A1000DEM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules