OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Postoje učitelů k trnasformaci české školy na plně organizovaných školách, na školách neúplných a málotřídních v Moravskoslezském regionu
Citace
Šimíčková, H. Postoje učitelů k trnasformaci české školy na plně organizovaných školách, na školách neúplných a málotřídních v Moravskoslezském regionu.
In:
Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání?.
Olomouc: PALACKÉHO UNIVERZITA, 2005. PALACKÉHO UNIVERZITA, 2005. s. 293-296. ISBN 80-224-1079-6.
Podnázev
Rok vydání:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
293
Strana do:
296
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-224-1079-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání?
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PALACKÉHO UNIVERZITA
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
XIII. konference ČAPV
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teacher's attitudes, risky factors for adoption of the Czech schools transformation, reflection of the teacher's work, self-reflection, research problems, questions, hypotheses, research aims, interpretation and reseaarch results.
Popis v původním jazyce:
Text příspěvku se zabývá postoji učitelů k transformaci české školy. Odpovídá na následující otázku: Jaké jsou rizikové faktory u současných učitelů pro to, aby mohli přijmout koncept integrovaného vyučování v primární škole. V příspěvku jsou popsány výzkumné problémy, otázky, hypotézy a cíle výzkumu realizovaného na 50 školách v Ostravě a jejím okolí.
Popis v anglickém jazyce:
The text deals with teachers attitudes of the transformation of the Czech schools. It answers the following questions: What are the risky factors for conterporary teachers to be able to adopt the concept of the integrated teaching process. The autor describes research problems, questions, hypotheses and aims of the research realised in 50 schools in the city Ostrava and its neighbourhood
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/05:00000002
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules