OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra chemie (31500)
Název
*
:
Možnosti integrace obsahu přírodovědných předmětů ve výuce chemie
Citace :
Solárová, M. Možnosti integrace obsahu přírodovědných předmětů ve výuce chemie.
In:
Aktuální otázky výuky chemie.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2005. Gaudeamus, 2005. s. 436-443. ISBN 80-7041-511-8.
Podnázev :
Rok
*
:
2005
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
Strana od
*
:
436
Strana do
*
:
443
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7041-511-8
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Aktuální otázky výuky chemie
Sborník :
Název nakladatele
*
:
Gaudeamus
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Aktuální otázky výuky chemie
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
integration of natural subjects; chemistry teachers; framwork of chemistry lassons; form of a single school event; self-study.
Popis v původním jazyce
*
:
Současný stav připravenosti našeho školství není k vytvoření integrovaných vyučovacích předmětů ideální. Proto se hledají možnosti, jak zavádět integraci postupně. Nabízí se samostudium žáků, projektová metoda nebo jednorázové akce školy, např. Den otevřených dveří.
Popis v anglickém jazyce
*
:
There are two ways of integration of natural science subject:developing a common subject, or intensifying inter-subject relation. Experienced chemistry teachers prefer mainly the latter. The intensifying of inter-subject relation can be done in the framework of chemistry lessons, in the form of a single school event, or by assigning self-study tasks relating to certain topics.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules