OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Možnosti uplatnění strukturovcaného textu ve výuce chemie
Citace
Solárová, M. Možnosti uplatnění strukturovcaného textu ve výuce chemie.
In:
Sborník příspěvků z Mezinárodního semináře didaktiků chemie.
Brno: MU, 2004. MU, 2004. s. 32-39. ISBN 80-210-3616-5.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
32
Strana do:
39
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-210-3616-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z Mezinárodního semináře didaktiků chemie
Sborník:
Název nakladatele:
MU
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní seminář didaktiků chemie
Místo konání konference:
CDVU MU Šlapanice u Brna
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Strukturovaný text může být motivačním faktorem při samostatném učení se žáků. Bylo prokázáno, že strukturovaný text lze využít ve výuce chemie jak na základní, tak střední škole. Žáci jsou nejen více motivováni, ale jsou schopni zvýšit také svůj výkon.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules