OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Nejčastější prostředky vyjádření funkce apelové v současné české reklamě
Citace
Jaklová, A. Nejčastější prostředky vyjádření funkce apelové v současné české reklamě.
In:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století.
Wałbrzych: PWSZ w Wałbrzychu, 2004. PWSZ w Wałbrzychu, 2004. s. 115-122. ISBN 83-911312-6-2.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
407
Strana od:
115
Strana do:
122
Forma vydání:
Kód ISBN:
83-911312-6-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PWSZ w Wałbrzychu
Místo vydání:
Wałbrzych
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století
Místo konání konference:
Wałbrzych
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Czech language; verbal means of expression; commercials
Popis v původním jazyce:
V textu jsou na základě analýzy reklamních textů, zaznamenaných v období 1999 až 2001, charakterizovány verbální prostředky, které v češtině stimulují funkci apelovou
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with some typical verbal means of expression used by the Czech commercials to express the apelative function
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules