OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Jaký mají žáci základních škol vytvořen smysl pro čísla?
Citace
Květoň, P. Jaký mají žáci základních škol vytvořen smysl pro čísla?.
In:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum: Sborník konference 2001-06-27 .
Ostrava: Ostravská univerzita, 2001. Ostravská univerzita, 2001. s. 288-291. ISBN 80-7042-181-9.
Podnázev
Rok vydání:
2001
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
288
Strana do:
291
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-181-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník konference
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
mathematics; education; research; number sense; estimation; mental arithmetic; paper-and-pen arithmetic
Popis v původním jazyce:
V článku jsou uvedeny výsledky výzkumu s 329 žáky 7. a 8. ročníků ostravských základních škol, kdy se zkoumal jejich smysl pro čísla pomocí testu, který byl použit u 234 žáků 6. a 8. ročníku na Tchaj-Wanu. Je zde rovněž provedeno statistické srovnání mezi našimi a tchajwanskými žáky
Popis v anglickém jazyce:
In this paper, the results concerning the research project that was carried out among the 329 of 7th and 8th grade students in Ostrava are summarized. In the project the number sense of the students was investigated using special test previously used among the 234 of 6th and 8th grade students in Taiwan. The statistical analysis of the results are presented, as well.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/01:00000067
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules