OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Dynamika kompetencí sdíleného školního speciálního pedagoga
Citace
Vavrušková, V. Dynamika kompetencí sdíleného školního speciálního pedagoga.
In:
Teorie a praxe v soudobé speciální pedagogice: Sborník z konference s mezinárodní účastí Teorie a praxe v soudobé speciální pedagogice 2023-11-15 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2024. s. 94-103. ISBN 978-80-7599-467-7.
Podnázev
Rok vydání:
2024
Obor:
Počet stran:
10
Strana od:
94
Strana do:
103
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7599-467-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník z konference s mezinárodní účastí Teorie a praxe v soudobé speciální pedagogice
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Teorie a praxe v soudobé speciální pedagogice
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
shared school special educator, competency dynamics, student with special educational needs, inclusive education
Popis v původním jazyce:
Tento příspěvek se zaměřuje na dynamiku kompetencí sdíleného školního speciálního pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání. Zaměřuje se na význam, úlohy a zodpovědnosti sdílených školních speciálních pedagogů, jejichž služeb využívá více základních škol najednou. Zdůrazňuje potřebu pružnosti, adaptability a kompetence speciálních pedagogů v reagování na různorodé potřeby žáků. Dále se tento příspěvek zabývá výzvami, kterým čelí školní speciální pedagogové při udržování a rozvoji svých kompetencí a navrhuje postupy pro jejich efektivní řízení a zlepšení.
Popis v anglickém jazyce:
This paper focuses on the dynamics of shared school special educator competencies in the context of inclusive education. It focuses on the meaning, roles and responsibilities of shared school special educators whose services are used by multiple primary schools simultaneously. It emphasizes the need for flexibility, adaptability, and competence of special educators in responding to the diverse needs of students. Furthermore, this paper discusses the challenges that special educators face in maintaining and developing their competencies and suggests strategies for effective management and improvement.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules