OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Učitelské hudební dovednosti pohledem učitelek mateřských škol – obrysy výzkumného šetření
Citace
Kmentová, M. a Chumchal, J. Učitelské hudební dovednosti pohledem učitelek mateřských škol – obrysy výzkumného šetření.
In:
Teorie a praxe hudební výchovy VIII: Teorie a praxe hudební výchovy VIII 2023-11-09 Praha.
Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2024. s. 187-192. ISBN 978-80-7603-446-4.
Podnázev
Rok vydání:
2024
Obor:
Počet stran:
6
Strana od:
187
Strana do:
192
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7603-446-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Teorie a praxe hudební výchovy VIII
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Teorie a praxe hudební výchovy VIII
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Music education, teacher training, pre-primary education, music education research
Popis v původním jazyce:
Cílem příspěvku je seznámit odbornou veřejnost se zahájením výzkumného šetření zaměřeného na škálu hudebních dovedností potřebných pro realizaci hudební výchovy v preprimárním vzdělávání z pohledu učitelek MŠ. Důvodem započetí výzkumu je potřeba získat data, která napomohou při případných inovacích vzdělávacích programů a při tvorbě nového didaktického materiálu určeného pro výuku didakticky orientovaných hudebněvýchovných předmětů na úrovni bakalářského studia a středoškolského oboru předškolní a mimoškolní pedagogika. Příspěvek popisuje metodologické aspekty probíhajícího dotazníkového šetření.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of the paper is to introduce the professional public to the launch of a research investigation focused on the range of musical skills needed for the implementation of music education in pre-primary education from the perspective of kindergarten teachers. The reason for starting the research is the need to obtain data that will help with possible innovations of study programmes and the creation of new didactic materials intended for teaching didactically oriented music education subjects at the level of bachelor studies and high school specialization in pre-primary education in the Czech Republic. The paper describes the methodological aspects of the ongoing questionnaire survey.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules