OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Dramatická výchova v základním vzdělávání
Citace
Karaffa, J. Dramatická výchova v základním vzdělávání.
In:
Výchova v kontextu sociálních proměn (v současné české společnosti).
Brno: Konvoj, 2004. Konvoj, 2004. s. 88-94. ISBN 80-7302-087-4.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
88
Strana do:
94
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7302-087-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Výchova v kontextu sociálních proměn (v současné české společnosti)
Sborník:
Název nakladatele:
Konvoj
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Výchova v kontextu sociálních proměn (v současné české společnosti
Místo konání konference:
FF MU v Brně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Drama in education, elementary school, art and culture, dramatic art, social and art teaching, action, experience, solving dramatic situation, experience, dramatic games and improvisation and school theatre.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek otevírá problematiku dosavadní absence dramatického umění v základním vzdělávání a nahlíží na doplnění chybějícího obsahu zařazením dramatické výchovy jako samostatného předmětu v současné škole. Formulované závěry nabízejí konkrétní výchovné možnosti ve specifické oblasti modelování jednání v dramatických situacích a v porozumění hodnot umění dramatického.
Popis v anglickém jazyce:
This paper opens problems actual absence dramatic art in elementary education and see on complement missing content enlistment dramatic education like independent subject in concurrently school. Formalized findings offer to concrete educative possibilities in specific areas simulation act in dramatic situation and into understanding funds of dramatic art.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000BJM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules