OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Nové možnosti jazykové a literární výuky v současné škole a jejich důsledky pro vzdělávání učitelů
Citace
Höflerová, E. Nové možnosti jazykové a literární výuky v současné škole a jejich důsledky pro vzdělávání učitelů.
In:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2000. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2000. s. 137-148. ISBN 80-7042-170-3.
Podnázev
Rok vydání:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
137
Strana do:
148
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-170-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století
Sborník:
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
school communication; didactic skills; reading preferences; emotional and intellectual aspects of the personality
Popis v původním jazyce:
Článek informuje o postupu při řešení výzkumného úkolu vztahujícímu se k novým možnostem ve výuce a výchově budoucích učitelů a vychovatelů. seznamuje s metodami práce a dílčími výsledky.
Popis v anglickém jazyce:
The author elaborate the folowing thematic spheres. specifics of textbooks of the mother tongue, analysis of the language part of school communication with regard to the speech behaviour of children, diagnostics of didactic skills of the Czech language reacher, characteristicof reading preferences of children and young people.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000046
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules