OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Jak přispívá literární výchova k rozvoji čtenářské gramotnosti
Citace
Gejgušová, I. Jak přispívá literární výchova k rozvoji čtenářské gramotnosti.
In:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ.
Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2003. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2003. s. 56-62. ISBN 80-244-0627-6.
Podnázev
Rok vydání:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
56
Strana do:
62
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-244-0627-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
interpretation text of art; comic; plots line in literatury text
Popis v původním jazyce:
Autorka vychází z analýzy konkrétní hodiny literatury, v níž studenti na základě rozborů populárních filmů získali poznatky o situační komice, které následně uplatnili při interpretaci uměleckého textu. Soustavnou práci s uměleckým textem, zvláště jeho interpretaci,považuje autorka za jednu z cest, která vede k rozvoji čtenářské gramotnosti.
Popis v anglickém jazyce:
The article draws from experienceon lesson of literatury on high school. There is emphasized systematical work resulting in icseasing of reader`s literacy.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/03:00000025
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules