OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Možnosti uplatnění strukturovaného textu ve výuce chemie
Citace
Solárová, M. Možnosti uplatnění strukturovaného textu ve výuce chemie.
In:
Sborník příspěvků - Mezinárodní seminář didaktiků chemie.
Brno: MU, 2004. MU, 2004. s. 32-40. ISBN 80-210-3616-5.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
32
Strana do:
40
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-210-3616-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků - Mezinárodní seminář didaktiků chemie
Sborník:
Název nakladatele:
MU
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní seminář didaktiků chemie
Místo konání konference:
Šlapanice u Brna
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Práce žáků s textem je významný při samostudiu žáků. Žáci s klasickým textem pracovat neumějí. Proto byl vytvořen text strukturovaný, který, jak ukazují stávající výzkumy, žákům při samostudiu velmi pomáhá. Psaní strukturovaného textu se odlišuje od klasického především formou a rozsahem. Při práci s takovým textem jsou žáci více motivováni, prohlubuje se styl jejich učení a zlepšuje se jejich výkon.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules