OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra chemie (31500)
Title:
Práce žáků s chemickým textem
Citace
Solárová, M. Práce žáků s chemickým textem.
In:
VIII. mezinárodní seminář problematiky didaktiky chemie: Sborník z VIII. mezinárodnío semináře problematiky didaktiky chemie 1999-06-15 Opole.
Opole: Univerzita Opole, 1999. Univerzita Opole, 1999. s. 39-45. ISBN 83-87635-61-8.
Subtitle
Publication year:
1999
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
39
Page to:
45
Form of publication:
ISBN code:
83-87635-61-8
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník z VIII. mezinárodnío semináře problematiky didaktiky chemie
Proceedings:
Publisher name:
Univerzita Opole
Place of publishing:
Opole
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
VIII. mezinárodní seminář problematiky didaktiky chemie
Místo konání konference:
Opole
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
learning from a text, style of learning, student´ s attitude to a subject
Annotation in original language:
Podle práce studentů s chemickým textem lze analyzovat jejich styl učení. Analýzou byl zjištěno, že žáci pracují stylem hloubkovým, povrchovým a tzv. mezistylem. Hloubka učebního stylu závisí na mnoha okolnostech.
Annotation in english language:
Students´work with chemistry text makes it possible to analyze student´s style of learning. By learning from a text students´work might be classified as a deep style of learning, an ?inter-style?, and a superficial style. The depth of learning style depends on students´attitude to the subject.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/99:00000083
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules