OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra zdravotně-sociálních studií (20100)
Název:
Sebe-reflexe učitele a její místo v inter-kulturní edukaci
Citace
Petrucijová, J. Sebe-reflexe učitele a její místo v inter-kulturní edukaci.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů občanské výchovy.
Ostrava: PdF OU, 2004. PdF OU, 2004. s. 21-36. ISBN 80-70-42362-5.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
21
Strana do:
36
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-70-42362-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace vzdělávání učitelů občanské výchovy
Sborník:
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
neuveden
Místo konání konference:
neuvedeno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inter-cultural education; reflection and self-reflection; hidden pedagogy
Popis v původním jazyce:
Rozvíjení identity učitele jako neustálý holistický proces. Učitel musí kriticky reflektovat a hodnotit každodenní praxi, odborné vědomosti a sebe sama. Inklusivní identita učitele je podmínkou rozvíjení inklusivní identity žáků
Popis v anglickém jazyce:
The construction of teacher identity can be seen as a continuing and holistic action process. Teacher needs to continuously and critically evaluate routine practices, professional knowledge and own personality. Teacher's inclusive identity is precondition for developing of pupil's inclusive identity
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules