OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí
Citace
Höflerová, E. K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí.
In:
Profesionalizace učitelů a vychovatelů.
Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. s. 192-195. ISBN 80-7042-218-1.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
3
Page from:
192
Page to:
195
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-218-1
ISSN code:
Proceedings title:
Profesionalizace učitelů a vychovatelů
Proceedings:
Publisher name:
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Conference venue:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
children with the diagnosis of dyslexia;learning and communication process;the perspective on the school success
Annotation in original language:
Článek podává nový pohled na děti s diagnźou dyslexie, sleduje, v čem se děti s dyslexí shodují s dětmi bez této diagnózy. Podává návrh škály hodnotících hledisek.Informuje o dosavadních zjištěních, která ukazují, že v mluveném projevu není mezi oběma skupinami dětí významnější rozdíl.
Annotation in english language:
The paper focuses on the speech of older children with the diagnosis of dyslexia. There is not monitored in what way the children differ from the others, what approaches it is necessary to adopt when teaching them, or how to direct their self-learning, but in what way their self-learning, i.e. the learning and communication process at school is the same in comparison with the manifestations, abilities and results of the children without the diagnosis.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000045
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules