OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Identity in Multucultural/Multilingual context
Citace
Petrucijová, J., Lestinen, L. a Spinthourakis, J. Identity in Multucultural/Multilingual context.
In:
Identity in Multucultural/Multilingual context.
London: Cice publication, 2004. s. 1-27. CiCe Guidelines 4. ISBN 1-85377-375-1.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Filosofie a náboženství
Forma vydání:
Kód ISBN:
1-85377-375-1
Název knihy v originálním jazyce:
Identity in Multucultural/Multilingual context
Název edice a číslo svazku:
CiCe Guidelines 4
Místo vydání:
London
Název nakladatele:
Cice publication
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
28
Počet stran knihy:
156
Strana od:
1
Strana do:
27
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
inclusive identity; multicultural society; intercultural approach in education
Popis v původním jazyce:
The authors analyse the social identity theories, basic signs and process of identity development. The situation of human (individual ans community) identity in multicultural, postmodern society is considered in the context of possible clash of civic and cultural identities. The links between social identity theories and the real content of education practice are reflected.
Popis v anglickém jazyce:
The authors analyse the social identity theories, basic signs and process of identity development. The situation of human (individual ans community) identity in multicultural, postmodern society is considered in the context of possible clash of civic and cultural identities. The links between social identity theories and the real content of education practice are reflected.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000AID
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules