OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
E-Learning in Computer Science Education
Citace
Fojtík, R. a Habiballa, H. E-Learning in Computer Science Education.
In:
E-Learning Conference: E-Learning and the Knowledge Society 2004-09-05 Brusel.
s. 49-53. ISBN 90-70963-89-2.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Využití počítačů, robotika a její aplikace
Počet stran:
5
Strana od:
49
Strana do:
53
Forma vydání:
Kód ISBN:
90-70963-89-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
E-Learning and the Knowledge Society
Sborník:
Název nakladatele:
Místo vydání:
Brusel
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
E-Learning Conference
Místo konání konference:
Brusel
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Applied computer science, e-learning, computer science education.
Popis v původním jazyce:
The article describes the history and current state of computer science education in distance and e-learning forms on University of Ostrava. It presents the methods, forms and also content of these study programs. It shows different types of subjects taught from theoretical computer science to applied branches like programming or computer architecture. The most important issues of such kind of education are discussed and systemized.
Popis v anglickém jazyce:
The article describes the history and current state of computer science education in distance and e-learning forms on University of Ostrava. It presents the methods, forms and also content of these study programs. It shows different types of subjects taught from theoretical computer science to applied branches like programming or computer architecture. The most important issues of such kind of education are discussed and systemized.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/04:A1000A6C
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules