OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Výuka hry na hudební nástroj žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Citace
Mazurek, J. Výuka hry na hudební nástroj žáka se speciálními vzdělávacími potřebami.
In:
Musica viva in schola XXVIII: Musica viva in schola XXVIII 2023-10-17 Brno.
Brno: Masarykova univerzita, 2024. s. 161-169. ISBN 978-80-280-0272-5.
Podnázev
Rok vydání:
2024
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
161
Strana do:
169
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-280-0272-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Musica viva in schola XXVIII.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Musica viva in schola XXVIII
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inclusive education, elementary art school, playing a musical instrument, student with special educational needs, autism spectrum disorder, theory of intense light
Popis v původním jazyce:
Předkládaná studie přináší vhled do výuky žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí základní umělecké školy. Vedle problematiky komunikace a sociálních aspektů žákovy účasti na hudebním vzdělávání rozebíráme v příspěvku konkrétní složky výuky – otázky rytmu, intonace a techniky hry. Výraznější pozornost je v textu věnována rovněž otázce emocí.
Popis v anglickém jazyce:
The presented study provides insight into the teaching of a student with special educational needs in the conditions of an elementary art school. In addition to the issues of communication and social aspects of the pupil’s participation in music education, the paper discusses specific components of teaching – issues of rhythm, intonation, and playing technique. The text also pays more attention to the question of emotions.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules