OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách základní umělecké školy.
Citace
MAZUREK, J. Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách základní umělecké školy..
In:
mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2020: Janáčkiana 2020: sborník z 35. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2020 2020-11-05 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2021. s. 185-190. ISBN 978-80-7599-249-9.
Podnázev
Rok vydání:
2021
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
185
Strana do:
190
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7599-249-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Janáčkiana 2020: sborník z 35. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2020
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2020
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Case study - special educational needs - music education - learning to play a musical instrument
Popis v původním jazyce:
Předkládaná případová studie přináší pohled na všeobecné a hudební vzdělávání chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami. Poukazuje na vliv konkrétního postižení na průběh a výsledky hudebního vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
The presented case study provides an insight into the general and musical education of a boy with special educational needs. It points out the influence of a specific disability on the course and results of his musical education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/21:A2402NIU
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules