OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19
Citace
Chmura, M. Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19.
In:
Podpora a inklúzia vo vzdelávání: PEDAGOGICA ACTUALIS XIV 2022-12-08 Trnava.
Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. s. 101-111. ISBN 978-80-572-0329-2.
Podnázev
Rok vydání:
2023
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
101
Strana do:
111
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-572-0329-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
PEDAGOGICA ACTUALIS XIV.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání:
Trnava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Podpora a inklúzia vo vzdelávání
Místo konání konference:
Trnava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
online teaching, university teacher, student, satisfaction with online teaching, ICT in teaching
Popis v původním jazyce:
V zimním semestru akademického roku 2019/2020 přešla, zcela bez varování, veškerá vysokoškolská výuka do online formy. V průběhu dalšího akademického roku 2020/2021 se tak stalo ještě několikrát. Vyučující, ale i studenti se museli velice rychle adaptovat na nové – elektronické výukové prostředí, což bylo pro některé výzvou a příležitostí, nebo také stresorem či nepřekonatelnou bariérou. Autor příspěvku provedl průzkum mezi 600 studenty na univerzitách v České republice, Polsku a Slovensku s cílem zjistit jejich vnímání online výuky z edukačního a psychologického hlediska.
Popis v anglickém jazyce:
In the winter semester of the academic year 2019/2020, all university teaching has been switched to online without warning. This will happen several more times during the next academic year 2020/2021. Teachers and students alike had to adapt very quickly to the new - electronic - learning environment, which for some was a challenge and an opportunity, or also a stressor or an insurmountable barrier. The author of the paper conducted a survey among 600 students at universities in the Czech Republic, Poland and Slovakia to determine their perception of online learning from an educational and psychological perspective.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/23:A2402N3B
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules