OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers
Citace
Burkovičová, R. a Fodorová, K. Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers: Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC POLICY.
In:
Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC POLICY: Conference proceedings international scientific cinference 2023 Frenštát pod Radhoštěm.
Ostrava: Vysoká škola Prigo, 2023. s. 21-31. ISBN 978-80-87291-34-4.
Podnázev
Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC POLICY
Rok vydání:
2023
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
21
Strana do:
31
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-87291-34-4
Kód ISSN:
2788-2012
Název sborníku:
Conference proceedings international scientific cinference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Vysoká škola Prigo
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC POLICY
Místo konání konference:
Frenštát pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Current Social Problems, Kindergarten, Teacher, Child of Preschool Age, Parents
Popis v původním jazyce:
Cílem textu je představit výsledky kvalitativního výzkumu sociálních problémů. současných rodin, které identifikovaly učitelky (41/100 %) a které měly přímý či nepřímý dopad na předškolní děti v mateřských školách. Použitou metodou byl polostrukturovaný rozhovor. Ve výpovědích získaných od respondentek byly identifikovány následující kódy: vliv informačních a komunikačních technologií, postoj rodičů k učitelce, segregace dětí ze strany rodičů, individualita dítěte, život v mateřské škole, nedostatek autority. učitele u rodičů, rodič ve finančních problémech, pedagogická diagnostika, charakter rodinného života , nedostatečná autorita rodičů vůči dítěti, mimořádný průběh života, vliv návykových látek. látek, vzdělání a informovanost učitelů, životní styl rodičů. V každém kódu je pojem, kategorie, její charakteristika a dimenze vlastnosti byly identifikovány.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of the text is to present the results of qualitative research into the social problems of contemporary families identified by female teachers (41/100%), which had a direct or indirect impact on preschool children in kindergartens. The method used was a semi-structured interview. The following codes were identified in the statements obtained from the respondents: influence of information and communication technologies, an attitude of parents towards the teacher, segregation of children by parents, the individuality of the child, life in kindergarten, lack of authority of the teacher in parents, parent in financial problems, pedagogical diagnosis, nature of family life , lack of parental authority over the child, extraordinary course of life, influence of addictive substances, education and awareness of teachers, lifestyle of parents. In each code, the concept, category, its characteristics and dimensions of the property were identified.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/23:A2402N03
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules