OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Vzdělávání smyslově postižených
Citace
Telnarová, Z. Vzdělávání smyslově postižených.
In:
Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených: Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených 2004-04-23 Hradec Králové.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2004. Gaudeamus, 2004. s. 31-43. ISBN 80-7041-462-6.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
13
Strana od:
31
Strana do:
43
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7041-462-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených
Sborník:
Název nakladatele:
Gaudeamus
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
censoriously handicapped people, orally handicapped people, education of orally handicapped people,communication with orally handicapped people, case study
Popis v původním jazyce:
Podle statistických údajů je v prostoru Evropské unie 10 % osob s postižením, z toho nejvíce se sluchovým a zrakovým smyslovým postižením. Možnosti studia těchto osob jsou nedostatečné, proto je třeba vytvářet nové a další, které budou odpovídat danému smyslovému postižení. Dále je třeba vzít v úvahu, že nejde jen o vzdělání těchto osob, ale také o jejich uplatnění na trhu práce, proto by vzdělání mělo být integrální součástí jejich životní seberealizace. I když je množství organizací, které se snaží smyslově postiženým pomoci, poradenská činnost zaměřená na vzdělávání a možnosti terciálního studia je velmi omezená.
Popis v anglickém jazyce:
According to statistic data number of orally and visually handicapped people in European Unian is about 10%. There is lag of possibility for these people tu study and situation in laber market for them is rather worst one. Education is one of key topic for handicapped people to find self-realization and self-fulfilment. To be able to follow this idea advisory centres and advisory activities are inevitable but also insufficient or limited in terms of university environment.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/04:A10009AV
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules