OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
Riziká a prednosti výtvarnej výchovy realizovanej dištančne a prezenčne
Citace
Valachová, D. Riziká a prednosti výtvarnej výchovy realizovanej dištančne a prezenčne.
In:
CREA-AE 2022: CREA-AE 2022 2022-05-23 Bratislava.
Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. s. 207-217. ISBN 978-80-223-5505-6,.
Podnázev
Rok vydání:
2022
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
207
Strana do:
217
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-223-5505-6,
Kód ISSN:
Název sborníku:
CREA-AE 2022
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání:
Bratislava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
CREA-AE 2022
Místo konání konference:
Bratislava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
art education, distance learning, face-to-face teaching, pupil, teacher.
Popis v původním jazyce:
príspevok prezentuje výsledky výskumu, ktorý bol zameraný na skúmanie negatívnych a pozitívnych potenciálov výtvarnej výchovy realizovanej prezenčne a dištančnou formou. Obe formy sa v rôznej miere realizovali na základných školách počas pandémie. Samotná realizácia oboma formami priniesla niekoľko zaujímavých zistení prostredníctvom ktorých formulujeme niekoľko odporúčaní v rámci výskumných analýz. Výsledky považujeme za špecifické a smerodajné len v rámci našej sledovanej skupiny účastníkov, avšak na- značujú aj celospoločenský trend v skúmanej oblasti.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents the results of a research probe aimed at exploring the negative and positiv po- tentials of art education, carried out in a face-to-face and distance form. Both forms were implemented to varying degrees in primary schools during the pandemic. The actual implementation of both forms yielded some interesting findings through which we formulate some recommendations within the research analyses. We consider the results to be specific and indicative only within our study group of participants, but they also indicate a society-wide trend in the area under study.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules