OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
Geometrická tělesa ve výuce technologií a technického myšlení v kontextu uplatnění STEAM
Citace
Vaněk, J., Tvarůžka, V. a Slovák, S. Geometrická tělesa ve výuce technologií a technického myšlení v kontextu uplatnění STEAM.
In:
Trendy ve vzdělávání 2023 2023-04-26 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2023. s. 27-27. ISBN 978-80-244-6230-1.
Podnázev
Rok vydání:
2023
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
1
Strana od:
27
Strana do:
27
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-244-6230-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Trendy ve vzdělávání 2023
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
STEAM, technical , thinking, education
Popis v původním jazyce:
V článku bychom chtěli seznámit pedagogy s tématem modelování geometrických těles jako integrujícím fenoménem a hlavní „ideou“ tématu výuky v technických předmětech. Dílčím cílem je zprostředkovat žákům konkrétní představu o velikosti jednoho metru krychlového a dalších podobných objemových jednotek. Získané představy uplatníme ve výuce.
Popis v anglickém jazyce:
In the article, we would like to acquaint teachers with the topic of modeling geometric bodies as an integrative The phenomenon and the main "idea" of the topic of teaching in technical subjects. A partial aim is to mediate to pupils a specific idea of the size of one cubic meter and other similar volume units. Obtained We will apply the ideas in teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules