OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Ústav pro výzkum a aplikace fuzzy modelování (94410)
Název:
Fuzzy Relation Equations with Words
Citace
Novák, V. Fuzzy Relation Equations with Words.
In:
Meeting on State of the Art Assessment and New Directions for Research: Fuzzy Partial Differential Equations and Relational Equations:Reservoir Characterization and Modeling 2002 Berkeley.
Heidelberg: Springer, 2004. Springer, 2004. s. 167-185. ISBN 3-540-20322-2.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Obecná matematika
Počet stran:
19
Strana od:
167
Strana do:
185
Forma vydání:
Kód ISBN:
3-540-20322-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Fuzzy Partial Differential Equations and Relational Equations:Reservoir Characterization and Modeling
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Springer
Místo vydání:
Heidelberg
Stát vydání:
Název konference:
Meeting on State of the Art Assessment and New Directions for Research
Místo konání konference:
Berkeley
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
000189463600006
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluating linguistic expression; fuzzy relation equations
Popis v původním jazyce:
Two questions are discussed: the theory of evaluating linguistic expressions and solution of fuzzy relation equations containing them.
Popis v anglickém jazyce:
Two questions are discussed: the theory of evaluating linguistic expressions and solution of fuzzy relation equations containing them.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17610/04:00000001
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules