OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
5% nebo 11%? A co dál?
Citace
Kovářová, R. 5% nebo 11%? A co dál?.
In:
Specifické poruchy učení: Specifické poruchy učení - problém stále aktuální Ostrava - OU Pdf.
Ostrava: OU, 2004. OU, 2004. s. 37-41. ISBN 80-7042-309-9.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Neurčen
Počet stran:
Strana od:
37
Strana do:
41
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-309-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Specifické poruchy učení - problém stále aktuální
Sborník:
Název nakladatele:
OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Specifické poruchy učení
Místo konání konference:
Ostrava - OU Pdf
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Článek sleduje procento výskytu žáků s SPU uváděné v literatuře a porovnává jej s průzkumem, který byl proveden ve šk. roce 2002/2003 v Ostravě - Porubě.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules