OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
An increase in teachers competence in the area of logopaedic prevention
Citace
Fodorová, K. a Navrátilová, J. An increase in teachers competence in the area of logopaedic prevention: An increase in teachers competence in the area of logopaedic prevention.
In:
Edukacja malego dziecka: Edukacja malego dziecka 2022-09-26 Ciezsyn.
Krakow: Impuls, 2022. s. 185-198. ISBN 978-83-7587-468-6.
Podnázev
An increase in teachers competence in the area of logopaedic prevention
Rok vydání:
2022
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
14
Strana od:
185
Strana do:
198
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-83-7587-468-6.
Kód ISSN:
Název sborníku:
Edukacja malego dziecka
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Impuls
Místo vydání:
Krakow
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Edukacja malego dziecka
Místo konání konference:
Ciezsyn
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Pre-school education, kindergarten teacher, speech therapy prevention, pre-school child
Popis v původním jazyce:
V příspěvku věnujeme pozornost poskytování logopedické prevence učiteli u dětí v mateřské škole. Učitel v mateřské škole vykonává velmi profesionální práci, ve které je přímo zodpovědný za průběh a kvalitu předškolního vzdělávání s respektováním individuálních vývojových specifik dětí, a to i v oblasti jeho jazykového roz-voje. Na něj jsme zaměřili svou pozornost, konkrétně na poskytování logopedické prevence učitelem v mateřské škole. Cíl výzkumného šetření jsme zaměřili na učitele mateřské školy a jeho obtíže v činnostech zaměřených na logopedickou prevenci dětí. Prostřednictvím reflexe a sebereflexe činností učitele v oblasti logopedické prevence jsme zjišťovali, zda součástí přípravy na povolání učitele v mateřské škole byla i oblast primární logopedické prevence, zda učitelé z mateřských škol absolvovali další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti logopedie či logopedické prevence, do jaké míry vedení mateřských škol podporuje učitele v oblasti dalšího vzdělávání primární logopedické prevence, zda se učitelé na základě absolvování studia k přípravě na povolání učitele v mateřské škole cítí kompetentní k realizaci primární logopedické prevence.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules